טכנאי דוד חשמלי בעין ראפה

מחפשים טכנאי דודי חשמל ב{ירושלים}? אספנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של ה"מקצוענים", הזמינו עכשיו:

י.ס. אנרגיה - דודי שמש
ירון סאסי

י.ס. אנרגיה - דודי שמש

נבדק לאחרונה 06.03.2024
4.79
497
חוות דעת
התמחויות: התקנת כל סוגי דודי השמש והחשמל , שירות תיקונים מהיר לכל סוגי הדוודים , עבודות אינסטלציה הכוללת פתיחת סתימות בצנרת ביתית וביוב ראשי במכשור מיוחד , החלפה והתקנה של מאיצי חום , שטיפת קולטי שמש ודוודים , החלפת גופי חימום ותרמוסטטים , תיקון קצרים ונזילות , מכירת דודי שמש וחשמל מ-30 ליטר ועד 200 ליטר , דודי הסקה , פילטרים למניעת אבנית
גבע דודי שמש
יואב שגיא

גבע דודי שמש

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.96
145
חוות דעת
התמחויות: מכירה, התקנה של כל יצרני הדוודים , שרות ותיקון לכל סוגי דודי השמש והחשמל , שרות אדיב ומקצועי , אחריות על העבודה ומחירים נוחים , טכנאי מוסמך, מומחים לתיקון דודים , עמידה בזמנים
אנרגל
גל רווח

אנרגל

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.96
72
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי הדודים , החלפת קולטים , התקנת כל סוג הדודים , החלפת פלאנג , החלפת גוף חימום , שטיפת דודים , התקנת מפסקים חכמים , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים , אחריות מלאה על העבודה

איך מתקנים דוד חשמל, מהן התקלות הנפוצות בדוד חשמל, האם צריך להחליף או לתקן, ואיך מוצאים את הטכנאי הטוב ביותר ב{ירושלים} ולמה יש צורך להתקין דוד עם חשמלאי מוסמך ? – כל המידע מוצג לך במאמר זה.

 

תנאים מקצועיים והסבר מפורט על דודים ב{ירושלים}

תנור חימום

גוף החימום לדוד הוא רכיב חשמלי המיוצר מסגסוגת מתכתית שמאפשרת הולכת חום, הסגסוגת המתכתית המעוצבת בצורת סליל לובשת מעין כובע פלסטיק שאמור להוות כתשתית לחמם מהיר. החלק האחורי של גוף החימום הוא בעצם הרכיב החשמלי שלו שבולט אל מחוץ למיכל אגירת המים שבדוד החשמלי שלכם.

גוף חימום

 

תרמוסטט

זהו וסת הטמפרטורה של הדוד החשמלי שלכם, בדומה למשאבת הסחרור שבדוד שמש, גם בדוד חשמלי יש וסת טמפרטורה שמנוע מהחום לעלות מעל ל60 מעלות חום. אדם ממוצע מתקלח בחום של בין 45 ל55 מעלות חום ומים חמים יותר מזה עלולים לגרום לכוויות. הוסת עובד כשבתוך מיכל אגירת המים מוחדר מד חום וברגע שהמים מגיעים לטמפרטורה המיועדת הרכיב החשמלי שלו אשר מחובר במעגל סגור לגוף החימום שולח לו אות להפסיק את הפעילו, כך שגם אם המפסק הראשי שלכם פולע המים לאו דווקא ממשיכים לחמם (אלא אם כן ישנה תקלה פירוט בהמשך)

תרמוסטט2

פלאנג'

האוגן לדוד הוא כינוי רחב לכל החלק התחתון והחשוף של הדוד והוא מכיל את כל הרכיבים החשמליים של הדוד החשמלי שלכם. האוגן מכוסה מסופות, גשם ולחות על ידי "בריכה" מפלסטיק המחוזקת ומוצמדת לגוף המיכל בשני ברגים. לפעמים כשאחד הרכיבים מתקלקל, כבר מחליפים את כל האוגן ובכך חוסכים את עלויות ההתקנה של כל רכיב בנפרד (ככה טיפ לדרך).

פלאנג'

 

מתחמם מהר

תודה למהפכה של הדודים החכמים וממציא המחמם המהיר שאם הוא לא היה קיים מישהו היה צריך להמציא אותו (הממציא כמובן). המחמם המהיר פועל בכך שבגלל לחץ המים בדוד מצטברים מים במרווח שבין גוף החימום שמספיק למקלחת אחת. בזכותו, ברגע שהדוד מופעל, תוכלו להתקלח תוך פחות מעשרים דקות.

חמם מהיר

תקלות, תיקונים ועלויות ב{ירושלים}

לכל תקלה יש תיקון ולכל תיקון יש מחיר, ככה העולם עובד וככה עובדים טכנאי הדוודים ב{ירושלים}. השוו כל בעיה לכל תיקון ובדקו מה המחיר – חדשות, כל טכנאי, כל חברה וכל מותג גובים מחירים שונים עבור המוצרים והשירות שלו.

למאמר בנושא: תיקון דוד עצמי – עצות שימושיות לתחזוקה נכונה של הדוד

תקלות תיקונים ועלויות ב

 

תקלה – קצר חשמלי

כתוצאה מדליפה או עומס יתר או הצטברות אבנית. הדוד החשמלי שלך נתון לעומס גם כאשר מכשירים חשמליים אחרים מופעלים בנוסף אליו, נסה לעשות בדיקה ולכבות את כולם ואז הפעל את הדוד, אם הוא מקצר הבעיה היא ברכיבים החשמליים ב הדוד שלך.

 

פתרון – החלפת אוגן

פתרון זה כנראה ימנע את הנזילה או יחליף את גוף החימום עמוס האבנית ויגרום לדוד הפועל באופן קבוע והגיוני.

 

עֲלוּת

מחיר החלפת אוגן נע בין 500 ל-800 ש"ח ועל הדרך הוסיפו הסרת אבנית שמחירו נע בין 250 ל-350 ש"ח חדשים.

 

תקלה – פיצוץ

אם הדוד שלכם ישן, כנראה שהוא חלוד וזמנו עבר, החלודה שבתוכו מחלישה את החומרים שפועלים לשמור על לחץ המים בתוך הדוד ואם הם לא עובדים כמו שצריך, הדוד מתפוצץ.

 

פתרון – החלפת דוד חשמלי

החלפת דוד חשמלי עשויה להיות כאב ראש כספי, אבל לפעמים עדיף לעשות את ההוצאה הזו מאשר להחזיר את הטכנאי הירושלמי לתיקון נוסף.

 

עֲלוּת

מחיר דוד חשמל משתנה בין מספר נפחים, אך המחיר הכללי נע בין 900 ל-4000 שקלים חדשים.

 

תקלה – זרימת מים חלשה

אם יש לכם זרימת מים חלשה, יש סיכוי שהתפוצץ הצינור שמעביר את המים מהדוד למקלחת או לחילופין יש אפשרות שהוא נסתם באבנית. כתוצאה מכך, זרימת המים נחלשת או שיש צורך לאתר נזילות מים בדוד .

 

פתרון – החלפת הצינור

החלפת צינור פשוטה יחסית כאשר מדובר בצינור חיצוני

 

עֲלוּת

מחיר החלפת צינור בדוד יכול לנוע בין 200 ל-400 שקל.

 

לסיכום

אם נתקלתם באחת מהבעיות המפורטות בכתבה, התקשרו עוד היום לטכנאי דודי החשמל שלכם ב{ירושלים} וחסכו לעצמכם כאב ראש עתידי. אם לא עכשיו אז, הדוד שלכם הוא מוצר אלמנטרי והפריבילגיה להשתמש בו הפכה מזמן להכרח בכל בית ב{ירושלים}.

תוכן עניינים