טכנאי דוד באור עקיבא

מחפשים טכנאי דוד באור עקיבא? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ראובן דודי שמש
אבירם ראובן

ראובן דודי שמש

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.97
305
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי הדודים , מכירה והתקנה של כל סוגי הדודים , קולטים , נזילות , מאיצי חום / גופי חימום , שטיפת קולטים , התקנת מסננים מים לדודים , מערכות סולאריות , טיפולים עונתיים , מתקין מורשה כרומגן
א.פ דודי שמש וחשמל
סטס בז'ן

א.פ דודי שמש וחשמל

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.95
278
חוות דעת
התמחויות: התקנת כל סוגי הדודים מכל החברות , התקנת קולטים , תיקון כל סוגי הדודים מכל החברות , החלפת צנרות , החלפת גופי חימום , תרמוסטט , מערבלים , מכירת כל סוגי הדודים מכל החברות , החלפת פלאנג` , דוד מחליף חום
אלירן דודי שמש ואינסטלציה
אלירן וקנין

אלירן דודי שמש ואינסטלציה

נבדק לאחרונה 17.03.2024
5
18
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי הדודים , התקנה וניקוי קולטים , דוד מחליף חום , החלפת פלאנג` , תרמוסתת , חמם מהיר , החלפת גוף חימום , התקנת שסתומים , התקנת מערבל מים , שטיפה וניקוי דודים
מנשה אינסטלציה ודודי שמש
מנשה בן דוד

מנשה אינסטלציה ודודי שמש

נבדק לאחרונה 17.03.2024
5
2
חוות דעת
התמחויות: תיקון דודי שמש וחשמל , החלפת דודי שמש וחשמל , התקנת דודי שמש וחשמל , החלפת פלאנג`ים , שירות אמין מהיר ומקצועי , אחריות על כל עבודה
דוודי טוני
טוני חורי

דוודי טוני

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.94
428
חוות דעת
התמחויות: מכירה של מערכות דוודים , אינסטלציה , תיקונים לכל סוגי הדוודים , עמידה בלוחות זמנים , החלפת פקקים , כל עבודות האינסטלציה , שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים
סולרית בע
אבי דרורי

סולרית בע"מ

נבדק לאחרונה 24.01.2024
4.85
118
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי דודי החשמל , התקנת מערכות דודים שמש וחשמל , התקנת מערכות סולארית , תיקוני מערכות חימום , תיקוני פיצוצי צנרת , שירות אמין מקצועי ומהיר , שירות למגזר הפרטי העיסקי והמוסדי
עמוס ברדה אינסטלציה ודודי שמש
עמוס ברדה

עמוס ברדה אינסטלציה ודודי שמש

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.84
140
חוות דעת
התמחויות: התקנת דודי שמש , התקנת דודי חשמל , מכירת דודי שמש וחשמל של כרומגן , החלפת גופי חימום , תיקונים לכל סוגי הדוודים , החלפה והתקנת קולטי שמש , שירות מקצועי יעיל ונח , עמידה בלוחות זמנים , שירות 24/7 , מורשה כרומגן
מ.ג.ד דודים ומערכות סולאריות
מוג'הד אבו נאעסה

מ.ג.ד דודים ומערכות סולאריות

נבדק לאחרונה 20.02.2024
4.91
33
חוות דעת
התמחויות: גופי חימום וטרמוסטט , קולטים , מערכות מרכזיות סולאריות , חיישנים ורגשים , החלפת פלאנג` , ניקוי אבנית , ניקוי קולטים , משאבות , פיקודים , מחלקה נפרדת המספקת פתרונות מלאים לשיפוץ חדרי אמבטיה

יצא לכם לחזור מטיול ארוך, מלוכלכים ומזיעים, להכנס למקלחת ואין מים חמים למרות שהדלקתם את הדוד רגע לפני שיצאתם? יצא לכם לעשות כביסה אבל ברגע אחד היא מפסיקה לעבוד ואתם לא מבינים למה? יצא לכם להתעורר באמצע הלילה לקול טפטוף שניגר מהתקרה על האף שלכם? ככל הנראה שיש לכם תקלה בדוד ואתם זקוקים לטכנאי דוד באור עקיבא.

כל מה שרציתם לדעת על הסיבות והתקלות שבגללן צריך להזמין טכנאי דודים בהקדם האפשרי, הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם טכנאי דודים טוב באור עקיבא וכמה פחות או יותר יעלה לכם כל הסיפור הזה. כאן תוכלו לקרוא את הכל בתקווה שזה יעזור לכם להחליט מה הצעד הבא ולהבין קצת איך יש טכנאי דוד זול ואיך יש טכנאי יקר, כמובן שהניסיון משחק כאן.

למאמר נוסף בנושא: 4 טיפים לבחירת טכנאי דודים

להלן התקלות שבגללן צריך לקרוא לטכנאי בהקדם

קצר

דוד מקצר הוא סימן רע. הוא יכול לקצר מסיבה שקשורה למגע ישיר בין מים לחשמל או מסיבה שקשורה בחשמל בלבד. ישנם שלושה סוגי קצרים הקשורים במגע ישיר בין מים לחשמל ושני סוגי קצרים הקשורים לנתיכים וחיווטים לא נכונים.

קצר

 

קצרים שקשורים במגע עם מים:

קצר בעקבות נזילה בפלאנג'

פלאנג' הוא האיזור החשוף היחידי בדוד שלכם והסיבה לכך היא שהוא מכיל ומכסה על כל הרכיבים החשמליים של הדוד שלכם. אם הפלאנג' חשוף למים הוא יקצר לכם את החשמל באופן מיידי – כך תוכלו לזהות אם זאת התקלה.

קצר בעקבות שריפת גוף החימום

גוף החימום נוטה לרוב לצבור אבנית מהמים הקשים שבאור עקיבא וכתוצאה מכך יש עומס יתר על הפעילות שלו. במקרה שאתם חווים קצר חשמלי לאחר כמה דקות של הפעלת המפסק הראשי של הדוד שלכם סימן שיש צורך בניקוי דחוף של אבנית. אם הקצר נוצר באופן מיידי יש סיכוי סביר לחשוב שגוף החימום נשרף.

קצר בעקבות הגשם

בפלאנג' ישנה בריכה המגינה על הנתיכים מפני מזגי האוויר באור עקיבא ומהודקת על גוף מיכל אגירת המים בברגים חזקים. במידה והבריכה משוחררת יכולה להיווצר לחות על הרכיבים החשמליים וליצור קורוזיה או לחלופי יכול לרדת גשם שבמגע עם אותם רכיבים יוצר קצר מיידי.

קצרים שאינם קשורים במגע עם מים

  • חיווט לא נכון של התרמסטט וגוף החימום – ישנם מקרים בהם קורה שהחיווטים מוחלפים ויתכן וזה מה שגורם לקצר.
  • בעיה בחוטי החשמל של המפסק הראשי – אם ישנה בעיה בחוטי החשמל של המפסק הראשי, יש לקרוא לבעל מקצוע שזוהי ההתמחות והתמקצעות בתור טכנאי דודים וחשמלאי.

 

סתימה

אבנית יכולה להיות כמו מקל בגלגלים, היא כמו העצירות של עולם הדודים. כאשר המים הקשים של אור עקיבא מגיעים אל הדוד או אל קולט השמש שלכם היא באה במגע עם חום וכשזה קורה האבנית שנמצאת במים נדבקת אל מקור החימום הקרוב ויוצרת שכבה עבה ומוצקה. אם בעיית האבנית לא תיפתר במהרה היא עלולה להביא להתפוצצות של אחד המרכיבים החיוניים בדוד ולעלות סכומים הנעים בין 500 ₪ לכל הפחות ו6000 לכל היותר (במצב של צור בהחלפת קולט שמש למשל).

טכנאי דוד באור עקיבא

 

נזילה

נזילה היא הבעיה הכי גרועה. כשיש לכם נזילה מהדוד עליכם לקוות שזוהי נזילה פשוטה מהפלאנג' או אחד הצינורות שחשופים לעין וניתן להחליפם בקלות אך במידה והנזילה היא מאחד הצינורות החבויים בקיר בדרך מהדוד אל המקלח או נזילה ממיכל אגירת המים סביר להניח שהמחירים ירקיעו שחקים.

אלו הם שלושת הבעיות המרכזיות שמסביבן ניתן להבין שכל השאר סימפטומים הקשורים זה בזה בשלשלאות ברזל. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא למנוע אותן מלכתחילה על ידי הזמנת טכנאי דודים מאור עקיבא שיבצע טיפול תחזוקה שגרתי כל שנה. בחרו אחד אמין ומקצועי אותו תוכלו לעבוד באופן שוטף ומסור, אם הוא מכיר את הדוד שלכם, הוא ידע בדיוק כיצד לפעול.

איך לבחור טכנאי לדוד וכמה היא עלות הזמנת טכנאי לבדיקה יכול לנוע בין 150 ל250 שקלים חדשים (לא כולל התיקון הדרוש).

 

לסיכום על טכנאי דודים באור עקיבא

ישנם עוד כמה סיבות טובות להזמין טכנאי אך בטרם תעשו זאת ודאו שבדקתם את כל האופציות שלכם, שעשיתם סקר שוק ושאתם מוכנים לפתוח את קן הצרעות של הדוד שלכם. אלא אם כן טיפלתם בו יפה עד עכשיו וזה הזמן להגיר ממנו את הדבש.

למאמר נוסף בנושא: כמה מרוויחים טכנאי דודים?

תוכן עניינים