10 הטיפים בבחירת חברת בדק בית לבדיקת ליקויים בדירה

כניסה לדירה חדשה מחייבת ביצוע של בדיקת בדק בית, וזאת על מנת לאתר ליקויים. להלן 10 הטיפים שכל אחד חייב לדעת בשביל לבחור בחברת בדק בית.

  1. מקצועיות – חברת בדק בית בה אתם בוחרים חייבת להיות עם צוות מקצועי אשר לו ידע בתחום הבנייה, השיפוצים וההנדסה לכן, בדקו היטב כי הצוות אשר מועסק בחברה הוא צוות בעל השכלה אקדמית וכי יש לו את כל הידע המקצועי הנדרש, לצורך ביצוע הפרויקט של בדק בית.
  2. ניסיון – ביצוע של בדק בית היא פעולה לא פשוטה, זאת לאור המורכבות של איתור של ליקויים נסתרים. על כן, חשוב לבחור בחברה אשר לה ניסיון בתחום וכתוצאה מכך תדע להתמודד עם הליקויים, זאת לאור ניסיונם במקרים קודמים.
  3. הצעת מחיר – הצעת המחיר בעבור ביצוע של בדק בית כוללת את היקף העבודה וכן הזמן אשר יוקדש לביצוע הפרויקט הזה. על כן, בדקו היטב כי הצעת המחיר אותה אתם מקבלים אכן מותאמת להיקף העבודה, כאשר הצעת מחיר אשר נמוכה ממחיר השוק יכולה להיות בגדר נורת אזהרה, משום שמדובר בפרויקט מורכב אשר מחייב את אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יבצעו את הבדיקה באופן יסודי.
  4. שקיפות – חברה מקצועית לבדק בית תעניק לכם דו"ח מקיף אשר משקף בצורה הטובה ביותר את הליקויים, באם הם נמצאו.
  5. קבלת המלצות – על מנת לבחור בחברת בדק הבית הטובה ביותר מומלץ לחקור באמצעות הרשתות החברתיות כמו גם מנועי החיפוש אודות המלצות הגולשים, כמו גם מכרים ובני משפחה, וזאת על מנת לבדוק כי השירות אשר מוענק הוא באיכות גבוהה כמו גם מתבצע בשקיפות מלאה לכל אורך הדרך.
  6. השוואת מחירים – בשוק ישנן לא מעט חברות לבדק בית, לכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות בכדי לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר אשר מותאמת בדיוק לתקציב שלכם.
  7. ללא משוא פנים – על חברת בדק הבית להבטיח כי אין לה אינטרס מול הקבלן או מול האדם ממנו אתם רוכשים את הדירה, כך שהבדיקה עצמה תיעשה באובייקטיביות מלאה וללא משוא פנים.
  8. חתימה על חוזה – חברת בדק בית מקצועית תאפשר לכם לקבל חוזה חתום על טיב העבודה וכן הפעולות אשר בוצעו, בהתאמה לדרישות שלכם אשר נקבעו בעת חתימת החוזה.
  9. תיעוד מלא – כל תהליך בדק הבית חייב להתבצע בכתב, וברמה המקצועית הגבוהה ביותר. בדקו היטב כי כל הבדיקה נרשמת ומתויקת, כך שבמידת הצורך תוכלו להשתמש בתוצאות הבדיקה בהמשך לצורך טיפול משפטי.
  10. מועד הבדיקה – חשוב לבדוק כי החברה בה אתם בוחרים תדע להתאים את הזמנים בצורה הטובה ביותר, כך שביצוע הבדיקה יתבצע לפני כניסתכם לצורך גילוי של ליקויים.
    סלון בדירה
תוכן עניינים