טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים החשובים ביותר.

 

 

 

טבעת אירוסין – מגוון רחב של בחירות

תחום היהלומים הוא תחום מרתק, אשר בו ניתן למצוא מאות סוגים שונים של טבעות בהתאמה אישית. היהלומנים של חברת דיימונד פקטורי, החברה המובילה בארץ לתחום מסבירים כי "ההבדל המשמעותי ביותר בין הסוגים השונים טבעות האירוסין הוא בגודל ובניקיון שלהן, כאשר על בסיס זה ישנו המחיר המשתנה בהתאם לגודל הטבעת ולניקיון שלה." למעשה, חשוב לדעת כי מאפיינים העיקריים של היהלום הוא צבע היהלום, גודלו, כאשר בהקשר זה ישנם 10 דרגות צבע ו 12 דרגות ניקיון. ככל שהדרגה גבוהה יותר, כך גם מחירו של היהלום. משקלו וכיצד בוצע החיתוך של היהלום. בנוסף, יחידות משקל היהלום נמדדות ביחידות של קראטים, ולעיתים גם ביחידות הנקראות נקודות. בנושא החיתוך, קיימות ארבע דרגות בסיסיות. לכן, כל המושגים הללו עלולים לבלבל מאוד אותנו הרוכשים ולשם כך חברת דיימונד פקטורי עושה לכם קצת סדר בבלאגן ומסבירה מה בדיוק צריך לדעת:

  • בחירת יהלום – בחירת היהלום היא כמובן הבחירה החשובה ביותר, ולכן חשוב מאוד להשקיע ביהלום וזאת משום שיהלום אינו מאבד מהערך שלו אלא לעיתים יכול להיות גם מוכפל. לכן, השקעה ביהלום היא השקעה גם לטווח הארוך.
  • מה שזול מדי (סביר להניח שהוא לא באמת יהלום) – טבעות אירוסין בשנים האחרונות קיבלו הד תקשורתי שלילי וזאת לאור שרלטנים אשר עוסקים בתחום. אם קיבלתם הצעת מחיר נמוכה מאוד ביחס לטבעת, מדובר בנורת אזהרה ואתם עלולים למצוא את עצמכם עם עוגמת נפש רבה מאחר ולא מדובר בטבעת אירוסין אמתית. לכן, בדקו היטב את המחיר המוצע לכם ואם הוא זול מדי – כנראה שלא באמת מדובר בטבעת אירוסין מקורית ואמתית.
  • רכישה רק מחנות ידועה – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב מאוד לשים דגש על נושא הרכישה של טבעות האירוסין רק ממקום ידוע וחברה אשר יש לה ותק וניסיון בתחום. בנוסף, בדקו כי החברה ממוקמת בבורסה ליהלומים אשר ממוקמת ברמת גן, וזאת משום שרק הם רשאים לעסוק במסחר ביהלומים, ואם מדובר בחנות אשר ממוקמת במקום אחר היא מחויבת לרכוש את היהלומים מהבורסה ליהלומים. לכן, רכשו אך ורק מחנות אשר ממוקמת שם, כמו חנות דיימונד פקטורי אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל לתחום ואשר החנות שלה ממוקמת בבורסה ליהלומים ברמת גן, ואשר מתמחה בעיצוב וייצור טבעות אירוסין באיכות הגבוהה ביותר וע"פ הסטנדרטים המחירים ביותר בשוק.
  • קבלת תעודה גמולוגית – תעודה גמלונית מאשרת את העובדה כי אכן מדובר ביהלום אמיתי, ולמעשה מדובר בסוג של "תעודת זהות" של היהלום כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא אכן אמיתי.

לאתר הרשמי של דיימונד פקטורי: https://www.diamondf.co.il

 

טבעת אירוסין בצורת לב

תוכן עניינים