חמש פאבים מומלצים בישראל

מתלבטים לאן לצאת הלילה? במדריך הבא נציג לכם את חמשת הפאבים המומלצים והאהובים ביותר בישראל.

 

5 פאבים מומלצים: לגזור ולשמור

חיי הלילה בישראל נחשבים לטובים בעולם, וזאת בשל ריבוי הפאבים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ ומציעים שירות מיומן עם מחירים נוחים. למעשה, בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי ופאבים רבים נפתחו מחוץ לעיר תל אביב, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת להכיר כמה פאבים מומלצים מכל רחבי הארץ אשר זכו לדירוג גבוהה מצד הלקוחות, בהם תוכלו לבלות עם החברים או במתכונת זוגית:

בר

 

  • שלוותה – בנמל תל אביב תוכלו לבקר באחד הפאבים המומלצים והאהובים בישראל. מדובר בפאב אשר עבר לא מעט גלגולים בשנים האחרונות, אולם כיום המקום משמש כפאב כמו גם דאנס בר עד שעות הלילה המאוחרות. השלוותה ממוקם במיקום אסטרטגי וממש אל מול חוף הים, ובו ניתן למצוא ארבעה בארים גדולים וכן מקומות ישיבה מסודרים. עם זאת, יש לתאם את הגעתכם למקום וזאת בשל ריבוי המבקרים במקום, בעיקר בסופי השבוע. כתובת: האנגר 28, תל אביב.
  • דולי פרטון – על שם הזמרת האמריקאית האגדית הוקם הדולי פרטון בעיר הרצליה. מדובר בפאב אשר מושך אליו קהל צעיר למדי אשר מגיע לא רק בשביל תפריט האלכוהול אלא גם בשל תפריט קולינרי משובח. מבקרים במקום דיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה כתוצאה מהשירות, ולכן לא בכדי הפך הדולי פרטון למוסד של ממש בענף חיי הלילה. כתובת: בן גוריון 22, הרצליה.
  • גמברינוס – מוסד אשדודי אשר בסופי שבוע כמעט ולא ניתן כמעט למצוא מקום פנוי. מעבר לתפריט בירות עשיר וייחודי, מדובר בפאב אשר בו האוכל המוגש זוכה למחמאות מקיר לקיר, בעיקר בתחום הבשר. ע"פ ההמלצות של המבקרים מדובר בתפריט מוזל עם מנות גדולות במיוחד, ולכן שווה להגיע לעיר בכדי להינות מכוס בירה טובה וסטייק מצויין אשר נעשה במקום. כתובת: הציונות 45, אשדוד.
  • גריי יהוד – מדובר בפאב/מועדון אשר בו מדי ערב עולים מיטב זמרי ישראל, כמו גם אמנים מתחילים אשר רוצים להשמיע את המוזיקה שלכם. התפריט בגריי עשיר וכולל מנות בשריות, חלביות וקינוחים, במחירים נוחים לכל כיס. מומלץ לפני ההגעה לבדוק לגבי הופעה, וזאת בכדי שתוכלו לקבל חוויה מושלמת במחיר מצוין ובמיקום אסטרטגי. כתובת: החרושת 2, יהוד.
  • ברבורסה – אם אתם מבקרים בעיר חיפה, אין ספק כי אחד ממקומות החובה אותם עליכם לפקוד הוא פאב הברבורסה. פאב עם שירות אדיב במיוחד ותפריט קולינרי עשיר אשר ניתן במחירים נוחין לכל כיס. בנוסף, ניתן לקבל הנחות על משקאות וכן להתעדכן במבצעי 1+1 אשר ניתנים לקהל הלקוחות כמעט בכל יום. מדובר בפאב יוקרתי ומעוצב, ולכן מומלץ לבקר בו, גם באמצע השבוע. כתובת: שדרות אח"י אילת 69, חיפה.
תוכן עניינים