וילונות ועיצוב הבית

מתלבטים לגבי התקנה של וילונות בבית שלכם? באמצעות היועצים של חברת la cortinas הבחירה הופכת להרבה יותר פשוטה. 

כיצד נבחר וילונות לבית?

בחירה של וילונות לבית היא ללא ספק בחירה קשה ביותר, בטח אם אנחנו חסרי ניסיון בעיצוב. למעשה, וילונות מאז ומתמיד שיקפו עבור רבים את הטעם האישי של בעלי הבית ואין זה מדובר בנושא חדש, אולם הפיתוחים השונים שנעשו בתחום הווילונות שינו לחלוטין את העולם הזה וכיום ניתן לרכוש וילונות מעוצבים, במחירים נוחים מאי פעם.  על כן, בחירה של וילונות לבית היא בחורה לא פשוטה אשר טומנת בחובה מספר רב של אלמנטים הכוללים בין היתר את בחירת הבד, הטקסטורה, הצבע, השימושים שנעשים בווילון – האם למטרות הצללה או יופי כמו גם נושא המחיר. מה שבטוח זה שבכל מקרה היועצים של la cortinas יכולים לעזור.

בחירה של וילונות לבית בליווי של מומחים

כאמור, בחירה של וילונות לבית – בטח אם מדובר במספר חללים היא בחירה לא פשוטה אשר רבים נוטים לוותר עליה וזאת לאור השפע הרב. אולם, אם אתם מתלבטים היועצים של la cortinas יכולים לעזור והם נותנים לכם כעת את הטיפים החשובים ביותר שעליכם  לדעת בטרם אתם בוחרים את הווילון לבית שלכם:

  • התאימו את הווילון לעיצוב הכללי של הבית: מדובר אולי בפרמטר החשוב ביותר והברור מאליו, אבל עדיין ישנה חשיבות רבה לכך שהווילון אותו אנו בוחרים יתאים באופן מיטבי לעיצוב הכללי של הבית. על כן, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים או מומחה לתחום וזאת על מנת לוודא כי אכן מה שבחרנו מתאים באופן מדויק לסגנון הכללי.
  • לא לפחד מצבע: רבים נוטים לפחד מאוד מבחירה של צבע וזאת לאור העובדה כי הוא עלול "להשתלט" על החלל. אבל, צבע גם יכול להכניס הרבה מאוד עניין לחלל ועל כן הבחירה הטבעית של רבים היא בחירה בווילון לבן, אולם אם בוחרים בצבע הוא בהחלט יכול לשנות את החלל ואף להתכתב עם העיצוב הכללי של הבית, גם אם מדובר בצבע נועז יחסית. בנוסף, במידה ובחרתם בצבע דומיננטי מומלץ שלא להשתמש בו יתר על המידה וזאת כדי לא להעמיס על החלל.
  • חשבו על פרקטיות: מעבר לפן העיצובי אין עוררין על כך כי וילון נועד גם להיות פרקטי, וזאת על מנת לווסת את האור הנכנס אל תוך החדר וכן לגרום להצללה. על כן, כאשר אתם בוחרים וילון בדקו היטב כי הוא אכן מממש את המטרות שלכם מבחינת ויסות האור וחסימתו.
  • טקסטורה: כיום ניתן לרכוש וילונות בעלי טקסטורה מיוחדת וייחודית אשר נתפרים בעבודת יד. לרוב מדובר בווילונות יקרים יותר, אולם הם בהחלט יכולים לתת אפקט מדהים לחלל ועל כן בחרו היטב בטקסטורה נעימה אשר לא משתלטת יותר מדי על החלל מבחינה עיצובית.
  • רוצים עוד פרטים פנו אל חברת לה קורטינס – חנות וילונות בבני ברק – רמת גן
תוכן עניינים