ויזה להודו: כך מוציאים אונליין

על מנת להיכנס להודו ישנה חובה ברכישה של ויזה. אם בעבר המהלך הזה היה כרוך בהליכה פיזית לש.מ אשרות, כיום ניתן בקלות ובמהירות להוציא ויזה – באמצעות חברת visa4u.

הודו – חובת כניסה עם ויזה

מאז שנות ה 90 הודו נחשבת כתחנת חובה בעבור ישראלים רבים, ולא בכדי. המדינה היפהפייה הזאת מאפשרת לרבים חופשה אחרת ושונה, זאת לאור המחירים הזולים מאוד כמו גם העובדה כי מדובר במדינה עצומה אשר קשה מאוד לראות את כולה בפרק זמן קצר. מאז שנת 2018 חלה עלייה משמעותית בנוסעים להודו וזאת משום שחברות תעופה זרות נכנסו לקו הזה וכיום ניתן להגיע להודו בתוך פחות משש שעות. על כן, מדובר ביעד נהדר בעבור משפחות, צעירים ומבוגרים אשר מעוניינים להתרחק מחיי היום יום ולהגיע לפיסת גן עדן. אולם, על מנת להיכנס להודו ישנה חובה להוציא ויזה – ומי שאיננו מוציא ויזה איננו מורשה להיכנס למדינה.

הוצאת ויזה – קל יותר מתמיד

בעבר, הפרוצדורה של הוצאת ויזה להודו הייתה מורכבת וזאת משום שהיה נדרש לגשת לש.מ אשרות (שגרירות הודו בישראל) ולמלא טפסים שונים באנגלית כדי לקבל אשרה. חשוב לציין כי בניגוד לארה"ב, הוויזה להודו מתחלקת לשניים: ויזה עד 60 יום, וויזה לשנה. תהליך ההוצאה של הוויזה משתנה מאוד מאחד לשני וזאת משום שזה תלוי לרוב בעומס המוטל על שגרירות הודו בישראל, אבל כיום ניתן להוציא ויזה באופן קל, פשוט ומהבית – באמצעות חברת visa4u.

הוצאת ויזה להודו באמצעות חברת visa4u

אם אתם מתכננים כעת טיול בהודו חשוב כאמור כחלק מההתארגנויות להוציא ויזה. חברת visa4u  מאפשרת לכם כעת להוציא ויזה אונליין באופן קל ופשוט: כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס בעברית, לשלם באופן מאובטח באתר עלות סמלית ולהעלות תמונה עדכנית שלכם. לאחר השלמת השלבים הללו תקבלו את הוויזה לחשבון המייל שלכם בתוך 3-5 ימים לכל היותר. מדובר למעשה בחדשנות פורצת דרך בעבור אנשים רבים וזאת משום שמדובר כאמור בתהליך מהיר ביותר אשר מלווה ע"י אנשי מקצוע אשר מבצעים בעבורכם את תהליך הוצאת הוויזה האלקטרונית. כאמור, חשוב לזכור כי ללא ויזה לא ניתן להיכנס להודו והרשויות בהודו מחייבות להראות בכניסה למדינה את הוויזה כמו גם כרטיס חזור מהארץ, זאת בתנאי שאתם יוצאים מהמדינה בתוך כ 60 יום. מאז החלה לפעול החברה היא שירתה בהצלחה רבה מאות לקוחים מרוצים אשר קיבלו עד הבית ויזה אלקטרונית, וזאת מבלי להתעסק בבירוקרטיה הכרוכה בתהליך הזה. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים תוכלו לפנות לנציג האתר או להשאיר פרטים, כך שגם אתם תוכלו לקבל שירות מתקדם, איכותי וחדשני בטרם אתם נוסעים לאחת המדינות היפות ביותר במזרח ובעולם כולו. למה אתם מחכים?

murtaza_ali / Pixabay
תוכן עניינים