התקנת דוד חשמל בשערי תקווה

מחפשים התקנת דוד חשמל בשערי תקווה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המגשימים דודי שמש וחשמל
רמי שמואל

המגשימים דודי שמש וחשמל

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.9
809
חוות דעת
התמחויות: החלפת גוף חימום , התקנת מערכות סולאריות ודודי שמש , התקנת דודי חשמל , החלפת פלאנ`ג של כל החברות , החלפת קולטים , יחס אישי ועמידה בלוחות זמניים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים אטרקטיביים לכל כיס
הצדיק במרכז
יריב רוקני

הצדיק במרכז

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.76
2119
חוות דעת
התמחויות: תיקון, מכירה והתקנה של כל סוגי דודי השמש והחשמל , מומחיות במערכות סולאריות משותפות , סוכן מורשה של כרומגן , ביצוע כל עבודות האינסטלציה בבית ובחצר , מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן! , מעניקים שירותי 24 שעות ביממה
אופיר דודי שמש וחשמל
אופיר חגואל

אופיר דודי שמש וחשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.82
849
חוות דעת
התמחויות: התקנת כל סוגי דודי שמש וחשמל , שירות תיקונים מהיר לכל סוגי הדוודים , התמחות בתיקון מערכות סולאריות , עבודות חשמל , החלפת גופי חימום ותרמוסטטים , התקנת קולטים , פירוק והרכבה , צוות מקצועי ומיומן, הנותן הסבר על אופן העבודה ועומד בלוחות הזמנים
י. כהן מערכות שמש
יוסי כהן

י. כהן מערכות שמש

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.87
737
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדוודים , תיקון כל סוגי הדוודים , יעוץ מקצועי בבית הלקוח , שירות 24 שעות , שירות אמין ומקצועי , שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים , עמידה בלוחות זמנים , שימוש בחומרי הגלם האכותיים בשוק , מכירה וייעוץ עד בית הלקוח
הכול ברגב
רגב הניג

הכול ברגב

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.94
229
חוות דעת
התמחויות: דוודי שמש חשמל , תיקונים לכל דוודים , קולטי שמש , מכירה דוודי שמש (מפיץ מורשה) , אחריות לכל עבודה , מחירים הוגנים
מי עוז מערכות סולאריות
לוי רפאל

מי עוז מערכות סולאריות

נבדק לאחרונה 22.02.2024
4.88
164
חוות דעת
התמחויות: התקנות על גגות רעפים , מערכות סולאריות , שיווק, הפצה והתקנה לדודי שמש , החלפת כל סוגי הדוודים , תיקון והתקנה על גגות רעפים ישנים , החלפות משאבות, תיקון מערכות סולאריות , שירות מיוחד לקבלנים

אם התנאים בביתכם אינם מאפשרים דוד שמש, או שהייתם מעדיפים לחסוך בעלויות התקנה כדאי לכם מאוד לחשוב על האופציה לרכוש דוד חשמלי. לדוד חשמלי יש כמה יתרונות בטח ובטח כשמדובר בהתקנתו באחת מדירות בשערי תקווה. במאמר זה נסביר לכם בדיוק מה היתרונות של דוד חשמלי, איך מתקינים אותו ומה צריך לעשות כדי שיהיה תמיד מים חמים בדוד בדיוק כשרוצים להתקלח.

יתרונות הדוד החשמלי

מים חמים מובטחים

במזג האוויר בשערי תקווה לא תמיד נדע אם תזרח השמש בחורף או לא וכשאנחנו מסתמכים על אנרגיה סולארית קרוב לודאי שנתאכזב בימים שכאלה כשנחזור למקלחת קרה ומקפיאה. במקרה הזה דוד חשמלי הוא המושיע כי עשרים דקות לאחר הפעלתו הוא מסוגל לייצר מים חמים למקלחת אחת, זו יכולה להיות המקלחת הגורלית שתקבע אם יום למחרת תקומו מצוננים או רעננים. דוד חשמלי מבטיח מים חמים, בעוד דוד שמש מסתמך על אנרגיה (אמנם חינמית וקיימת במרחב הישראלי) לא צפויה, וכמובן שכדאי לדעת איך לבחור דוד חשמלי לפני התקנתו.

התקנת דוד חשמל בשערי תקווה

 

לא מושפע ממזג האוויר

דוד חשמלי איך זה עובד?, כשמדובר באחד שמורכב בפנים הבית, אינו מושפע ממזג האוויר. בלילות שערי תקווה הקרים רוב הסיכויים שהדוד החשמלי שלכם, הממוקם מחוץ לבית יתקרר כי עם כמה שמיכל אגירת המים מסוגל לבודד את החום ולשמור ששום קור לא יחדור פנימה, לבסוף לאחר כמה זמן גם הוא יתקרר. דוד חשמלי שמורכב בתוך הבית לא נתון לגחמותיו של האקלים, דוד שמש נושא בשמו את התלות המזג אוויר בהיר.

התקנת דוד חשמל בשערי תקווה

 

עלות

עלות ההתקנה של דוד חשמלי זולה בהרבה מעלות ההתקנה של דוד שמש מאחר ודוד חשמלי מגיע במערכת אחת שלמה ביחידה אחת. מערכת דוד שמש כוללת שני סטים שכל אחד מהם דורש טיפול מסור בפני עצמו, תיקון והתקנה. עלות התקנת דוד חשמלי בשערי תקווה נעה בין 1000 שקלים חדשים ל3500 שקלים חדשים תלוי בהתאם לגודל נפח הדוד וכמובן גם אופן ההתקנה אז איך בעצם יודעים איזה דוד חשמלי הכי טוב בשוק?

התקנת דוד חשמל בשערי תקווה

 

איך מתקינים דוד חשמלי בשערי תקווה

בראש ובראשונה צריך להבין למה חובה להתקין דוד חשמלי עם חשמלאי מוסמך , ישנם שתי צורות התקנת דוד חשמלי בשערי תקווה ולכל אחת מהן יש את המאפיינים שלה, ישנו הדוד העומד והדוד השוכב. טכנאי דודים מקצועיים ינסו למצוא את הדרך הטובה ביותר להעמיד את הדוד שלכם על הגג אבל במידה ואי אפשר לעשות התקנה חיצונית הם יאלצו למצוא מקום לתלות או להעמיד את הדוד בתוך הבית (בדרך כלל במקום מיועד). דודים עומדים הם בעלי מנגנון מתוחכם יותר מדודים שוכבים ולכן תהיו בטוחים שטכנאי הדודים ינסה לעשות כל שביכולתו למצוא את הדרך אל האפשרות האופטימלית הזו.

 

דוד חשמלי עומד

דוד חשמלי עומד מחולק לשני אגפים בהם נמצאים המים – חלק עליון בו מאוכלסים המים החמים והחלק התחתון בו נמצאים המים הקרים. מים קרים מגיעים מתחתית מיכל האגירה מתחממים ועולים למעלה, משם צינור מוביל את המים החמים אל הרז שבמקלחת שלכם. דוד חשמלי עומד או תלוי חוסך עלויות בהרבה.

דוד חשמלי עומד

 

דוד חשמלי שוכב

דוד חשמלי שוכב לעומת זאת אינו מכיל שני חלקים ועל מנת שיהיו מים חמים מספיקים למקלחת צריך לחכות זמן רב יותר מדוד חשמלי עומד. אבל דוד חשמלי שוכב הוא פתרון מצוין למי שאינו רוצה לתלות את הדוד שלו במיקום לא נעים והעלויות המצטברות בסופו של דבר נעות בכמה עשרות שקלים.

 

הפעלה

דוד חשמלי מופעל כמובן על ידי מפסק ראשי פשוט, עם שעון או חכם. אם הדוד החשמלי שלכם מורכב בתוך הבית כדאי מאוד לזכור לא להתקלח כאשר הדוד דולק, הלחות עלולה להצטבר בפלאנג' ולגרום לתקלות לא נעימות ובהחלפה של רכיבים מסויימים. כל דוד חייב בטיפול מסור כל חצי שנה או שנה לפחות.

התקשרו עוד היום לטכנאי הדודים שלכם בשערי תקווה והתקינו דוד חשמלי, בטח ובטח אם אתם לא רוצים לשלם עלויות נוספות על התקנות נוספות של קולטי שמש. אנו מקווים שיש לכם את כל הידע הדרוש בכדי להעביר לטכנאי הדודים שלכם בשערי תקווה את כל המידע אודות היתכנות התקנת הדוד החשמלי בביתכם. זכרו לבקש הצעת מחיר מסודרת, להבין בדיוק עבור מה אתם משלמים והאם באמת יש עוד דרך לחסוך את הכסף, הזמן, המים והחשמל שלכם.

תוכן עניינים