השתלת שיער – פתרון מושלם בעבור התקרחות

התקרחות עבור נשים וגברים היא תופעה נפוצה ביותר אשר פוגעת בביטחון העצמי ובמראה הכללי. הפתרון הטוב ביותר עבור התקרחות היא ביצוע פעולה של השתלת שיער ע"י רופא מומחה

התקרחות – תופעה חוצת גילאים ומגדרים

אומנם נהוג לחשוב כי תופעת ההתקרחות מתרחשת בעיקר אצל גברים, אבל מדובר בטעות וזאת משום שהתופעה הזאת נפוצה הן אצל גברים והן אצל נשים. למעשה, תופעה של התקרחות היא תופעה אשר מתרחשת במשך שנים ארוכות עד לאיבוד מוחלט של השיער. חשוב לציין כי לא אובדן שיער נוגע בהכרח להתקרחות, זאת משום שאדם מאבד בממוצע בין 50 ל 100 שיערות ביום, אולם אצל גברים ונשים אשר סובלים מהתקרחות התופעה מתחילה להיראות לעין כאשר נוצרות קרחות באזורים שונים של הקרקפת כמו גם דילול של חלקים גדולים מהשיער ועד אובדן ממשי של מאות שערות ביום.

מהן הסיבות להתקרחות?

מחקרים רבים אשר נעשו בתחום מראים כי לרוב אובדן שיער הוא בעיקרו מרכיב גנטי, כמו גם שימוש תכוף מדי במוצרים אשר הורסים לחלוטין את השיער כמו ביצוע חמצון בדרגה גבוהה מאוד, או בתוספות שיער אשר יכולות לגרום לתופעה של אובדן השיער. בנוסף, מריחה של חומרים כימים על השיער כדוגמת החלקות וכו' גם הן עלולות לגרום לתופעה, אך מדובר בבעיה אשר ניתנת לפתור במגוון רחב של דרכים.

גבר עם שיער

פתרונות שונים להתקרחות

מאחר ומדובר בתופעה נפוצה ביותר הן בישראל והן בכל רחבי העולם, ברבות השנים החלו להתפתח פתרונות שונים בעבור אלו אשר סובלים מהתקרחות. כיום ניתן לרכוש פאות איכותיות אשר נעשות בעבודת יד ומשיער אמיתי, כמו גם תרופות שונות אך למעשה לרוב מדובר בפתרון זמני. בנוסף, גברים רבים חשים מבוכה מחבישה של פאה ולכן הפתרון הטוב ביותר כיום בתחום הוא ביצוע של השתלת שיער.

השתלת שיער ע"י מומחה בחו"ל

טורקיה הפכה בשנים האחרונות למעצמה של ממש בתחום השתלות השיער, וזאת בעיקר בזכות ד"ר סרקן אייגין אשר נחשב כיום לאחד המומחים הגדולים ביותר בעולם לתחום, ולו ניסיון של מעל ל 22 שנה בתחום השתלות השיער. למעשה, מאז נפתחה המרפאה הפרטית שלו באיסטנבול טיפל ד"ר סרקן בעשרות אלפי ישראלים אשר ביצעו אצלו השתלת שיער בטכניקה חדשנית וראשונה מסוגה בעולם אשר נקראת השתלת שיער בשיטת מיקרו FUE  ובהמלכה זקיקי השיער נלקחים באופן ידני ומדויק של כל שערה בודדת, ולאחריה מושתל הזקיק באזור הנדרשת בו ביצוע של השתלת שיער. למעשה, מדובר בהליך אשר נמשך כ 6 שעות ולאחר זמן קצר מאוד אפשר כבר לראות את התוצאות. חשוב לציין כי מדובר בהליך לא פשוט, אשר עלול לגרור כאבים כמו גם הוצאה כספית לא מועטה אך מדובר בשיטה האפקטיבית והטובה ביותר כיום להתגברות על התקרחות.

 

תוכן עניינים