אלו הם סוגי המטבחים השונים הקיימים

.מתחילים לעצב את המטבח שלכם? בואו להכיר כמה מסגנונות העיצוב הבולטים כיום בעולם העיצוב הכפרי

עיצוב המטבח – חשיבה מעמיקה לגבי הפן העיצובי

עיצוב המטבח מהווה את אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שניקח, וזאת לאור העובדה כי מדובר בחלל המרכזי ביותר בכמעט כל בית בישראל. לכן, רבים מאתנו נתקלים בבלבול רב כתוצאה מאי יכולת לבחור בעיצוב אחד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום הטרנד העיצובי השולט בארץ ובעולם הוא ללא ספק מטבחים כפריים, אשר אותם ניתן לעצב בסגנונות שונים. מהם הסוגים השונים? להלן כל הפרטים לגבי עיצוב כפרי:

פרקט

  • מטבח מעץ מלא – מטבח מעץ מלא הפך בשנים האחרונות לאחד מסגנונות העיצוב הכפרי האהובים ביותר, זאת לאור העובדה כי מדובר בחומר גלם טבעי אשר איננו מעובד, בשונה מחומרים אחרים אשר מרגישים "קרים" יותר. למעשה, מטבח מעץ מלא בנוי ברובו מחומרי גלם איכותיים, כאשר שיטת העבודה שבה נבנה המטבח הזה היא באופן מוקפד יותר, בכדי לא לפגום באיכות העץ ולשמר את המראה הטבעי שלו. בנוסף, כיום ניתן לצבוע את העץ הטבעי במגוון רחב של צבעים, אשר יקנו למטבח הכפרי נופך אישי ומעוצב יותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבצע תכנון מדויק של מטבח מן הסוג הזה, וזאת לאור העובדה כי הוא מצריך עבודה קפדנית כמו גם ידע מעמיק של אנשי מקצוע.
  • מטבח קלאסי כפרי – מדובר כנראה בסגנון העיצוב הבולט ביותר כיום בתחום של מטבחים כפריים, לאור כך כי מדובר במטבח אשר הוא בעל אלגנטיות רבה כמו גם עיצוב מוקפד אשר כולל הרבה מאוד צבעים בהירים כדוגמת שמן ולבן, עם נגיעות של עץ וחומרי מתכת.
  • מטבח אנגלי כפרי – מדובר במטבח אשר הוא פשוט יותר מבחינה עיצובית, אולם ניתן לומר כי מדובר בסגנון אשר יותר מתאים לטעם הישראלי, זאת לאור העובדה כי מדובר במטבח אשר במרכזו לרוב אי גדול אשר מתאים מאוד להתכנסות של כל המשפחה והחברים, כמו גם לקיום של פעילות יום יום פשוטות כמו עבודה, אכילת ארוחת צהריים וכו'. גם כאן, מדובר במראה קלאסי מאוד אשר מאפשר לאלו אשר רוכשים אותו לקבל תחושה של חמימות רבה וכפריות, אשר מאפיינת כל כך את הסגנון הכפרי.

מעוניין לעצב את מטבח החלומות? באמצעות טאצ'ווד זה אפשרי

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון העיצובים המרשימים של חברת טאצ'ווד, החברה הגדולה והמובילה כיום בישראל בתחום של מטבחים כפריים. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב מטובי המומחים יעניקו לכם שירות איכותי ומדויק אשר מתאים בדיוק לסגנון ולתקציב, כך שתוכלו לבחור במטבח כפרי חלומי אשר מהווה את פסגת השאיפות. היכנסו עוד היום לאתר בכתובת https://www.touchwood.co.il השאירו פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם.ש

תוכן עניינים