"בקרוב אצלכם": הטרנדים החדשים בעולם האירועים שכדאי שתכירו

"בקרוב אצלכם": הטרנדים החדשים בעולם האירועים שכדאי שתכירו.

לקראת עונת האירועים הקרובה, מצאנו לכם את הטרנדים המובילים ביותר, שכנראה יהפכו עוד רגע לממש מדוברים ונפוצים כמעט בכול אירוע.

עם הזמן שקצב האירועים בישראל רק הולך וגדל אפשר לשים לב שחלים שינויים במבנה האירוע: בהפקה, בלבוש, באוכל ובשאר הגורמים התורמים לאווירה. כל אותם האירועים שהיינו רגילים אליהם פעם – טקס, אוכל וריקודים פתאום כל פרמטר קיבל חשיבות עליונה בפני עצמו לצד שינויים ושדרוגים שמוסיפים לאווירה ולייחודיות של האירוע.

 

אז מה מצפה לנו, שנתחיל?

קונספט – לונדון / יוון?

קונספט באירוע, במיוחד בחתונה הוא צעד אמיץ שקיבל תאוצה כאן בישראל בזמן האחרון, הקונספט תורם ליצירת אווירה ייחודית שהאורחים שלכם לא ישכחו. הוליווד, לאס וגאס, הוואי או כל רעיון של מקום אחר שעולה לכם לראש תוכלו לממש בעזרת הפקה שתיצור את האווירה בשבילכם. יותר ויותר מפיקי אירועים ממליצים על שיטת הקונספט שהפך לטרנד. וכמובן, אי אפשר שלא לציין את חתונת השנה של אייל גולן – החתונה שהפכה למדוברת גם בזכות רעיון העיצוב שבהשראת לונדון. מה שבטוח שזה נתן פוש לטרנד להיות בשיאו.

 

חתונה אקולוגית:

המודעות לאיכות הסביבה עולה, כך גם הרצון לשתף פעולה ולהיות חלק מהמיזם. גישה זו הצליחה לחלחל גם לעולם האירועים. מעיצוב המקום מחומרים ממוחזרים ועד אוכל אורגני, יש אלפי דרכים ופתרונות לשמירה על הסביבה וניראה שכמעט חשבו כבר על הכול: אם זה ההזמנות שנשלחות היום בוואטצאפ, במייל, או בכול צורה מקוונת. או הסעה מרוכזת שתחסוך פיצול של כלי רכב רבים שיגיעו לאירוע. בכול דרך תיראו היום המון זוגות הצעירים ובעלי אירועים שמנסים להתגייס למען הקהילה, ולחסוך בחומרים שמזהמים את איכות הסביבה בדרך ישירה או עקיפה.

 

עמדות תשלום דיגיטליות:

טוב, את זה בוודאי כבר יצא לכם לפגוש – לשים את המתנה דרך כרטיס האשראי. כי כנראה שזאת הדרך הכי נגישה והכי בטיחותית להעביר את המתנה, ותכלס, לא תצטרכו יותר לבזבז זמן על חיפוש הכספומט הקרוב, שאולי גם יחסוך לכם ההתעכבות של האורחים לחופה.

 

טקס החופה:

לאחרונה, לא מעט זוגות צעירים מוותרים על טקס נישואין מסורתי מטעם הרבנות ובוחרים בטקס אזרחי – חילוני. אם עד היום הייתם רגילים לרב שמקדש את הזוגות הנישאים, קבלו את זה: אמן אורח מז'אנר הסטנדאפ, שינהל את טקס החופה במעמד הכי מרגש של הערב, ויציג קטע סטנדאפ שהוכן מראש על הזוג הטרי, באווירה קלילה ומרגשת.

 

קולינריה:

כנראה שהיום באירוע כבר לא מספיק רק מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לקינוח. אז מצאו את הטיימינג המושלם שאולי יפגוש אותכם שוב רעבים. בשיא הערב כשכול הצעירים ברחבה והשעות הקטנות מתקרבות, זה הזמן לתחנת הלילה – דוכן אוכל עם בורגרים, מעשנות וכול המאנצ'ים המתבקשים. ויש כאלה שמוסיפים גם בר מתוקים של פירות, מפלי שוקולד ועוד קינוחים.

 

שמלת כלה וקוד לבוש:

הגיע הזמן סוף סוף לעבור ללוק יפה שהוא גם נוח!

הקונפליקט הזה כשכבר נעשה קשה לעמוד על העקבים אבל מעדיפות להחזיק עוד קצת מעמד כדי להישאר במראה כלתי, אז כבר היום הרבה כלות עוברות ללוק ספורטיבי של נעלי סניקרס כלתיות ומחליפות את שמלת הסינדרלה בשמלה קצרה ונוחה ויתכן שגם כל הרחבה תהפוך למלוות ואורחות בשמלות קצרצרות ונוחות שיתאימו ללוק הספורט – אלגנט שהן לובשות.

 

מזכרות:

תמונה מודפסת על לוח מעץ, תגידו שלום ל – "אינסטבלוק". אין בית שאין בו שלל מגנטים על המקרר מכול אירוע. אחרי תקופה ארוכה של מזכרות ממגנטים יש עוד מקומות בבית שנפגוש את המזכרות מהאירועים שלכם כמו: בויטרינה, בספריה ואפילו בשולחן העבודה שבמשרד, האינסטבלוק מזכרת יוקרתית שהגיעה במהירות שיא לכול עבר ואין ספק שזו מזכרת שהולכת להישאר עוד הרבה זמן…

כול אחד מהטרנדים שהזכרנו משדרג את האירוע והופך אותו לערב גיבוש מצחיק ומיוחד, כך שהאורחים לא ישכחו אותו ולא רק בגלל המזכרות.

אז מה שנישאר זה לאחל לכם שיהיה במזל טוב.

 

תוכן עניינים