דורות עילית – בדרך לעתיד מזהיר

יש לא מעט ערים חדשות בישראל, זה התחיל בעיר חריש הצמודה לחדרה וממשיך לעוד ערים רבות, ביניהם עיר אחת עם עתיד מבטיח ומזהיר והיא העיר החדשה דורות עילית.

רבים צופים לעיר דורות עילית עתיד מזהיר מכמה סיבות ברורות, ולא רק העתיד המזהיר מביא הרבה סיבות להאמין כי דורות עילית היא המקום הנכון והטוב ביותר עבור הקהל החרדי בישראל, סיקורים רבים לרבות כתבות בכל ערוצי התקשורת שאתם יכולים לראות, רוצים להגיע לכתבות נוספות ב-JDN ובכל מקום אחר אשר עוטף בהמון פירגונים את העיר החדשה והמיוחדת שבונים אותה ממש ברגעים אלו במזרח גוש דן.

 

עתיד מזהיר – איך זה באמת קורה

אז נכון, להבטיח הבטחות על העתיד זה לא משהו שכל אחד יכול להתחייב אליו, אבל כשאנו בודקים את הנסיבות ואת ההיתכנות הכלכלית והכדאיות של עיר מסוימת שהיא רק בבנייה, אנו יכולים לבחון מספר דברים שיבטיחו שאכן קיים כאן עתיד מזהיר ומיוחד עבור העיר, בואו לא נשכח לרגע שגם תל אביב עוד בהיותה אחוזת בית, צפו לה עתיד מיוחד, וכל הערים הקרובות אליה נהנים מאותה הצלחה של העיר תל אביב וכל מה שיש לה להציע.

דורות עילית היא עיר הממוקמת במזרח גוש דן ובמרחק נסיעה קצר מאוד מתל אביב, מה שכבר אומר שבזכות הקרבה וההימצאות בגוש דן, ייתכנות העתיד של העיר כבר ידוע מראש.

 

האוכלוסייה שמבטיחה עתיד מזהיר

מה שקובע היום את ההצלחה של עיר, היא לא רק הבניינים היפים שיקומו בעיר, וכמובן לא דרכי הגישה הסופר נגישות שיהיו תוך התחשבות מלאה בתקנים מחמירים אשר נקבעו במדינת ישראל במהלך השנים.

הדברה העיקרי שקובע יותר מהכל את ההצלחה של עיר היום, לא רק בישראל אלא בכל מקום אחר בעולם הוא כמובן האוכלוסייה הנמצאת במקום.

ואין אוכלוסייה שגורמת יותר להצלחת עיר יותר מאשר האוכלוסייה החרדית.

היתרונות של האוכלוסייה החרדית לפני הכל הוא קצב התרחבות והגדילה שלה, בעוד שבערים קטנות אנו נראה משפחות של 4-5 נפשות בעיר חרדית אנו נראה משפחות אשר כמות הנפשות בכל משפחה מכפיל את עצמו, קצב הגדילה מצריך בנייה והתרחבות וכמובן מביא איתו ללא ספק גם התפתחות מלאה של העיר.

 

חינוך ילדים

הקהל החרדי הוא קהל מאוד שמרני, דואג שמא ילדיו יחשפו לדברים אסורים מבחינת הדת, שאנו נותנים לאותו קהל חרדי ואיכותי את האפשרות שכל ילדיו יהיו בשכונה שבה כל הילדים מגיעים על טהרת אותו חינוך ביתי את האפשרות לגדל את ילדיהם בנחת ללא פחד מחשיפה לדברים קשים ואסורים, הקהל החרדי יחליט שהוא אכן מעדיף את העיר הזאת על פני ערים אחרים, מה שאומר שאחוזי ההגירה השלילית ליציאה מהעיר יהיו נמוכים במיוחד.

 

מחירי דיור נוחים

היום המציאות מבחינת הדיור לא משתנה, למרות הניסניות הרבים של הממשלה להוזיל את עלויות הדיור ודירה באזור גוש דן יכולה לעבור את שני מיליון השקלים, דורות עילית מציעה לכם קרבה לגוש דן, לרכוש קרקע פרטית באזור הררי ומיוחד והכי חשוב במחיר שווה לכל נפש.

נכס שנימכר

תוכן עניינים