דוכן שווארמה האטרקציה של האירועים

אם עד היום חשבתם שאטרקציות אלו בלונים מעוצבים, או אפילו צלם מגנטים שמסתובב ברחבה ומפיק מגנטים מיוחדים לאורחים שלכם, היום יש אטרקציות מיוחדות הרבה יותר.

ישנם אטרקציות של קינוחים מיוחדים המגיעים על קיאק לאירוע שלכם, ממש קיאק אמיתי עמוס בפירות מעוצבים וארטיקים ואפילו דוכן שווארמה לאירוע לאירוע מלא בבשר איכותי ובתוספות מיוחדות.

דוכן שווארמה – מה כל כך מיוחד בו שהוא נחשב לאטרקציה

אחד המאפיינים שלנו הישראלים, הוא האהבה הבלתי פוסקת שלנו לאוכל "רחוב" או יותר נכון משיכה לאוכל עממי.

נכון, כולנו אוהבים מדי פעם להתנסות במאכלים חדשים ושונים, אבל שיש לנו אוכל שאנחנו מכירים ויודעים כי לבטח נמצא את מה שאנחנו רגילים אליו, אנו לא נהסס לטעום ממנו להנות.

שיפודי שווארמה

כולם מתחברים :

הדבר הראשון שמיוחד בדוכן שווארמה באירוע שלכם, הוא שכולם מתחברים לסגנון האוכל הזה, אין אחד שלא אוהב לאוכל שווארמה ואפילו אלו שהרבה זמן לא טעמו שווארמה לבטח התגעגעו לטעם הזה וינסו לטעם מנה קטנה.

כל הפרטים הקטנים :

שמרכיבים דוכן שווארמה באירוע, חשוב מאוד לשים לב לכל הפרטים הקטנים הנמצאים שם, שזה אומר מנות של פיתות, או אפילו גם לאפות וכמובן כל התוספות המכורות, שזה אומר טחינה, עמבה, בצל, חמוצים ואפילו לנסות להציב מקרר שתייה קרה בצמוד לדוכן השווארמה שמכיל בתוכו בדיוק מה שיש בכל שווארמה אמיתית.

מקרר המכיל בתוכו מיץ ענבים ועוד משקאות בפחיות, מה שיגרום לדוכן השווארמה להיות באמת אטרקציה.

אירוע חייב שדרוגים :

גם דוכן שווארמה, פשוט ככל שיהיה הוא צריך להכיל בתוכו כמה שדרוגים, שזה אומר במקום טחינה רגילה מומלץ לשים טחינה ירוקה (העדיפות היא בנוסף לטחינה הרגילה) אפילו את הפיתות אפשר לעשות עם טוויסט קטן ולהשתמש בפיתות קטנות יותר מהרגילות.

בשר איכותי :

הבשר על שיפוד השווארמה לא חייב להיות בשר הודו רגיל אותו כולנו מכירים, אפשר לשים בשר כמו פרגיות או אפילו בשר כבש על שיפוד השווארמה.

נסו לשדרג את דוכן השווארמה מעט, במיוחד שמדובר על אירוע, השדרוגים הקלים והמיוחדים האלו הם אלו שבאמת הופכים את דוכן השווארמה להיות אטרקציה באירוע שלכם.

קינוחים בתחילת האירוע :

ידוע לכולם כי קינוחים מוגשים רק בסיום האירוע, נסו להוסיף כמה קינוחים קטנים ליד דוכן השווארמה, קינוחים כמו מלבי (פרווה) בצמוד לדוכן, או אפילו מקרר עם ארטיקים אם מדובר באירוע שמתקיים בימי הקיץ.

אל תתנו לאורחים שלכם לחכות לסוף האירוע, הוספת כמה קינוחים קלים בצמוד לדוכן שווארמה בקבלת הפנים תהפוך את האירוע למעניין.

צ'יפס חובה :

לא משנה אם בחרתם להוסיף דוכן שווארמה רק לשם האטרקציה ובכדי לתת לאורחים שלכם מנה קצת יותר מגוונת.

בכל מקרה כזה, דוכן השווארמה חייב לכלול בתוכו את כל המרכיבים ואין מנה של שווארמה בלי צ'יפס או בתוך הפיתה או בצד. אל תתפשרו בשום אופן על תוספת הצ'יפס המגיעה עם דוכן השווארמה.

תוכן עניינים