איך תתאימו גרביים לחליפה

כאשר הגבר הממוצע עומד אל מול ארון הבגדים שלו במטרה למצוא את הלבוש המתאים לו ביותר, בדרך כלל העניין יסתיים בג'ינס או מכנס דגמ"ח וחולצה יום יומית – טי שירט.

אולם כשמגיעים לבחור בגד לאירוע, בין אם הוא יוקרתי יותר ובין אם הוא יוקרתי פחות, ככל הנראה הבחירה החכמה ביותר תהיה בחירה בחליפה.

החליפה מביאה איתה לוק אלגנטי ורשמי, ותתאים לכל סוג אירוע באשר הוא.

אולם החליפה אינה עומדת בפני עצמה, ותוספות כמו תכשיטים, עניבה, חגורה, נעליים וגרביים מעניקים לה את הלוק השלם שלה.

אז איך עושים שכל הדברים האלה יעבדו ביחד?

במאמר הזה נתמקד בשאלה איך תתאימו גרביים לחליפה ונתחיל להרכיב ביחד את הלוק המלא.

 

התאמה של גרביים לחליפה – מה זה כבר משנה?

חשבו על הסיטואציה הבאה – אתם מגיעים עם החליפה המהודרת שלכם לאירוע, לוקחים חלק לא מבוטל במינגלינג, לוקחים לכם כוס שתייה, טועמים מנה או שתיים מהמנות המסתובבות ואז מחפשים לכם כיסא להתיישב עליו ולנוח. אתם יושבים, משלבים רגל אחת על השנייה והופ – הגרב הקרועה שלכם מציצה מלמטה. מעמד מביך, לא?

היות ולא תמיד אנחנו מקדישים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, חשוב לדעת שבאירועים מהסוג הזה חשוב מאוד להיות מודעים לאיך אתם יוצאים מהבית, ולהקפיד על לבישת פריטים במצב טוב וכמובן שמתאימים ללוק הכללי שלכם.

 

איך תתאימו גרביים לחליפה?

אז מיותר לציין שגרב קרועה לא באה כאן בחשבון, ובראש ובראשונה תצטרכו לשים לב שהגרביים שאתם גורבים נמצאים במצב טוב. מעבר לזה, תצטרכו לוודא שאתם מתאימים גרביים לחליפה גם מבחינת צבעים. אז איך זה עובד?

באופן כללי גרב לבנה או שחורה היא הבחירה המושלמת כאשר רוצים להתאים גרביים לחליפה, מהסיבה הפשוטה שאלו צבעים סולידים שמתאימים עם כל צבע אחר. לצד זה, חשוב לציין שהגרב הפכה בשנים האחרונות לפריט אופנתי בפני עצמו, ולכן ניתן בהחלט להשתמש בה לצרכים של שדרוג הלוק שלכם.

 

מה מתאים למה?

מהסיבה הזאת בדיוק ניתן להתחיל לשחק עם התאמת הגרביים לחליפה. למשל, חליפה בצבע כחול כהה שתלך בדרך כלל מצוין עם תוספים בצבע בורדו, תוכל להתאים מעולה גם עם גרביים בצבע בורדו. חליפה בצבע אפור בהיר שתלך בדרך כלל מצוין עם תוספים בצבע כחול כהה, תוכל להתאים מעולה גם עם גרביים בצבע כחול כהה. בכל מקרה חשוב שהתאמת הצבעים תהיה מדויקת ותקנה ללוק שלכם נפח נוסף של יופי ועיצוב.

 

מתי תעמדו בפני הדילמה הזו?

התאמת גרביים לחליפה נכונה לא רק לחליפות שתלבשו לאירועים של אחרים. למשל, גם חתן שלובש חליפת חתן ביום חתונתו יצטרך לחשוב היטב איך הוא מתאים את הגרביים לחליפה בצורה אלגנטית ויפה, ובאופן כללי כל מפגש עם חליפה יביא איתו התלבטות ושאלות לגבי התוספות הנלוות.

 

איש קורה נתונים

תוכן עניינים