איך לנקות כיריים חשמליות

אם בעבר היתה אופציה אחת והיא כיריים הפועלות על גז בישול, הרי שהיום ובמיוחד בבתים חדשים, כיריים חשמליות הן סטנדרט. אולם להבדיל מכיריים רגילות הפועלות על גז בישול, כיריים חשמליות דורשות ניקיון, תפעול ותחזוק מסוג שונה לגמרי. אז איך לנקות כיריים חשמליות? נבדוק במאמר הבא.

 

מה, יש שיטה?

בהחלט כן. כיריים חשמליות אמנם לא מביאות איתם חלקים קטנטנים שקשה לנקות, אבל היות והן אביזר חיצוני הן חשופות להרבה פגיעות ולכלוכים שמשאירים אותן פצועות ולא נקיות. אז איך לנקות כיריים חשמליות?

קודם כל חשוב לדעת – כיריים חשמליות הן עדינות ביותר, ורגישות מאוד למגע של חפצים מכל מיני סוגים. ניקיון של כיריים חשמליות צריך להיעשות באביזרי ניקיון עדינים כמו ספוגים רכים או מטליות לחות. כל שימוש באביזרים כמו ברזליות, ספוגים דוקרניים או דברים שבסגנון נמצאים מחוץ לתחום כשמדברים על איך לנקות כיריים חשמליות.

 

איך לנקות כיריים חשמליות

מעבר לשימוש באביזרים הרכים, כדאי גם להשתמש בנוזל המיועד לניקוי כיריים חשמליים. זה נכון שאפשר להשתמש גם בחומרי ניקוי כלליים, אבל הנוזל המיועד לניקוי כיריים חשמליים מכיל חומרים שלא רק ינקו את הכיריים אלא גם ישאירו עליהן חומר שהוא שכבת הגנה מפני לכלוך. שווה, לא?

שפשפו היטב

הכיריים החשמליות מתמלאות לא רק באבק ולכלוך רגילים, אלא גם בשמן ושומן, רטבים ועוד מיני מזונות שעלולים להידבק בצורה חמורה אל הכיריים. הקפידו אחרי כל שימוש בכיריים להסתכל שלא נשאר לכלוך קשה על הכיריים, ובמידה וכן והלכלוך התקשה – שפשפו היטב עם החומרים המיועדים לכך והשאירו את הכיריים שלכם נקיות.

כיריים חשמליות

תחזוק כיריים חשמליות

אחרי שהבנו איך לנקות כיריים חשמליות, כדאי לדעת שיש גם שיטות שחשוב להקפיד עליהן כדי לשמור על הכיריים החשמליות נקיות ובמצב מעולה.

בסוף הבישולים על הכיריים החשמליות אל תגררו את הכלים אלא תרימו אותם. אם צריך לדוגמה להעביר סיר מכירה אחת לשנייה, אל תגררו אותו לשם אלא הניחו אותו. גרירה של סירים, מחבתות וכלים נוספים על הכיריים תגרום לשריטות.

לפני כל שימוש שימו לב שהכלים שאתם מניחים על הכיריים החשמליות נקיים, כך תמנעו מלכלוך מיותר להיצמד אל הכיריים החשמליות.

מבשלים? נהדר! את כף הערבוב או התרבד הניחו על מעמד מיוחד לכף או בתוך קערה פשוטה. חבל להניח את הכף או התרבד על גבי הכיריים ישירות ולגרום להן להתלכלך מאוכל ורטבים.

 

מישהו יכול לעשות את הניקיון בשבילי?

בהחלט כן. אם החלטתם שהמשימה מורכבת מדי עבורכם, חברת ניקיון צ'יק צ'ק תשמח לעמוד לרשותכם ולנקות עבורכם את הבית בכלל ואת הכיריים החשמליות בפרט. צרו קשר עוד היום עם החברה שתשמח לתת לכם מידע ושירות, והבית שלכם בדרך להיות מבריק, מצוחצח וריחני.

תוכן עניינים