איך לבחור מאתר נזילות מים

יש נזילת מים וצריכים לאתר איש מקצוע בדחיפות? מאתר נזילות מים ישתמש בציוד המשוכלל ביותר, כולל מצלמות תרמיות, בכדי לאתר את מקור נזילת המים במבנה. מספר טיפים ומידע כללי לגבי איתור נזילות מים, איטום ועוד.

ישנם לא מעט אינסטלטורים מומלצים, אך בכל זאת צריך לדעת כיצד לאתר מאתר נזילות מים כשצריך אחד. אין פלא כי במקרים רבים, אנשים זקוקים לשירותיו של מאתר נזילות בדחיפות, היות ורטיבות רבה עשויה לגרום ללא מעט נזקים בביתכם. אם למשל ישנה רטיבות באזורים של לוחות חשמל, אתם לחלוטין חשופים בפני סכנות התחשמלות ואפילו שריפות.

 

מאתרי נזילות מקצועיים

אז איך בוחרים מאתר נזילות מומלץ? קודם כל, כדאי לשאול את מאתר הנזילות שלכם באיזה סוג של ציוד הוא משתמש. אמנם השימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות הוא לפעמים הכרחי, אך יש לקחת בחשבון כי איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית בד"כ יהיה יקר יותר.

מצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים מאוד מדויקות, ובעזרתן ניתן לגלות את מקור הבעיה והנזילה של המים. יחד עם זאת שהמצלמות התרמיות מאוד מדויקות, חשוב לזכור כי לא תמיד ישנו הצורך להשתמש בהן. מדוע? מכיוון ובמקרים רבים ניתן לאתר את מקור הנזילה גם ללא השימוש במצלמה תרמית.

איש תיקונים

 

איתור נזילות מים ותיקון מהיר

בכדי להיות בטוחים שאתם מזמינים אליכם הביתה איש מקצוע מהימן ואמין, מומלץ לשאול לתוכנית עבודתו. במידה ומדובר באיש מקצוע אמין, הוא לא ימהר להשתמש במצלמה תרמית ולייקר את התיקון. חשוב לזכור שישנם הבדלים מסוימים בין אינסטלטור לבין מאתר נזילות מים.

בעוד שאינסטלטורים ירבו להקים צנרות ביוב וצנרות מים אחרות, מאתרי נזילות מומלצים יתמקדו בתיקון של נזילת המים. להבדיל אלפי הבדלות מבעלי מקצוע אחרים, מאתר נזילות לא יבצע עבורכם את השיפוץ של הקיר הרטוב. ואפרופו קירות רטובים, שימו לב שבמקרים מסוימים ייתכן ואיש המקצוע יצטרך לשבור את הקיר הרטוב, וזאת בכדי להגיע למקור הנזילה של המים.

 

האם תיקון נזילת מים מחייב שבירת קיר?

בנקודה זו של שבירת קירות למטרת תיקון נזילת מים, צריך להתעכב לרגע. רוצים לדעת שאתם איתרתם מאתר נזילות מומלץ? אם מאתר הנזילות שהזמנתם טוען בתוך שניות ספורות, וללא אבחון מקדים, שהקיר מחייב שבירה, דרשני. במילים אחרות, יש סיכוי גבוה שמדובר במאתר נזילות חובבן או לא מקצועי מספיק. ישנה חשיבות גבוהה בכל מה שקשור לתיקון המיידי של נזילת המים במבנה.

במקרים רבים, נזילות מים בבית עשויות להוביל להרחבת הנזקים באופן משמעותי. אם למשל ישנם רהיטי עץ או בד, הרטיבות עשויה בקלות להגיע אליהם. איש מקצוע מהימן יגיע אליכם במהירות האפשרית, תוך שהוא מצויד בציוד החדיש ביותר לאיתור נזילות מים. זכרו, למרכיב ההגעה המהירה יש חשיבות. בהצלחה, אל תידחו את התיקונים בבית.

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »