אבנר קופל והכדורגל הישראלי

אבנר קופל, יושב ראש איגוד הכדורסל, איש עסקים ממולח ואישיות מוכרת בענפי הספורט הישראליים, מספר על הסודות להצלחה עסקית. אין ספק, כולנו היינו רוצים להיות בעלי נכסים וממון, אך לא כולנו תמיד זוכרים שעבור דברים טובים יש צורך לעבוד קשה.

אם אבנר קופל היה ממשיך לכהן בתור יושב ראש איגוד הכדורסל, יש סיכוי גבוה שהיינו עדים להתפתחות משמעותית רחבה יותר בענף. מר קופל הוא איש עסקים העוסק בתחומים שונים, חלקם קשורים לענפי הספורט וחלקם לא. אם אתם מתכננים לכבוש את העולם ולא יודעים היכן להתחיל, אבנר קופל כאן בכדי לענות על שאלותיכם.

כדור כדורגל

10 שנות ניסיון בניהול מנהלת הליגה

במהלך כהונתו של אבנר קופל בתור יושב ראש מנהלת איגוד הכדורסל הישראלי, הוא עסק גם בשיווק, בגיוס כספים, עסק בעריכת הסכמים שיווקיים ועוד. מר קופל הניע וגרם לכך שמשחקי הליגה ישודרו בשידור חי בטלוויזיה, וחשוב מאוד לציין שבמהלך כהונתן של אבנר קופל בתור יושב הראש, האלימות במגרשים הצטמצמה באופן משמעותי.

במהלך 10 שנות כהונתו של אבנר קופל כיושב הראש של איגוד הכדורסל, שלוש קבוצות כדורסל שונות זכו בתואר אלופת המדינה. אין ספק כי כהונתו של מר קופל כיושב הראש, הוסיפה עניין רב לצופה ואוהד הכדורסל הישראלי.

אתגרים בדרך להצלחה עסקית

יכול להיות שאתם עוסקים בתחום של ספורט וכדורסל, אך יכול להיות גם שאתם עוסקים בתחומים שונים לגמרי. זה ממש לא משנה באיזה תחום תעסקו, כל עוד אתם אוהבים את מה שאתם עושים. מומחה איטום גגות חייב לאהוב את עבודתו, אחרת היא לא תתבצע כהלכה, וככה גם רלוונטי לגבי אנשי עסקים.

אם כך, אחד הסודות הטמונים בהצלחה עסקית, הוא אהבת המקצוע. אהבת המקצוע אמנם תתבטא בעשייה שלכם, אך אם תאהבו את המקצוע שלכם ואת הקריירה, סביר להניח שאתם תקרינו החוצה משהו חיובי. במילים אחרות, אנשים ירגישו שאתם עוסקים במה שאתם אוהבים. אבנר קופל – איש עסקים ואישיות ציבורית מוכרת, כאן בכדי לענות על שאלות.

אנשי עסקים ונסיקות מהירות

אם אתם בשלב בחיים בו אתם מתכננים את עתידכם, כדאי לזכור שלא תמיד נסיקה מהירה היא רצויה. לפעמים, דווקא מומלץ לבנות את עתידכם במשך השנים ולייצר בסיס חזק. לעיתים, נסיקה כלכלית מהירה היא אינה מה שאתם רוצים, בכדי להצליח עסקית.

אבנר קופל הוא הדוגמה המושלמת לכך, שבנייה עסקית וכלכלית בטוחה אורכת זמן. לאחר שנות ניסיון רבות, מר קופל כיום משתמש באותם כלים עסקיים אשר רכש במהלך התקופה בה שירת את ענף הכדורסל. סט הכלים אותו תרכשו בתחום אחד, עשוי לשרת אתכם נאמנות בתחומים אחרים. מומלץ לזכור את זה! התמקצעתם בענף מסוים? סביר להניח שזה ישרת אתכם בעתיד, גם אם לא תמשיכו את עיסוקיכם באותו הענף.

תוכן עניינים