תכנון קריירה – תכנון אשר יעשה לכם סדר בחיים

.תכנון קריירה מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר אשר באמצעותה תוכלו למצוא את המסלול הטוב ביותר בעבור הקריירה שלכם. היכן ניתן לבצע זאת? להלן כל הפרטים

תכנון קריירה – הדרך הטובה ביותר לעשות סדר בחיים

בעשור האחרון ניתן לראות באופן ברור כי שוק העבודה השתנה ללא הכר, כאשר אם בעבר התרגלנו לעובדה כי נעסוק באותו התחום במשך שנים ארוכות, כיום דור ה Y משנה את כללי המשחק וגורם לכך שמעסיקים רבים מעוניינים להשאיר את העובדים זמן רב במקום העבודה, זאת לאור מעברי העבודה התכופים. למעשה, כיום זמן השהות הממוצע באותו מקום עבודה עומד על שנתיים בלבד, כאשר בלא מעט מהמקרים מפוטרים עובדים אשר אינם יודעים מהו אופק עתידם המקצועי, כמו גם כאלו אשר מבולבלים כתוצאה משפע ההיצע אשר קיים ביום במגוון רחב של ענפים. על כן, ביצוע תהליך של תכנון קריירה באמצעות חברה מקצועית לתחום יכולה לתרום באופן משמעותי לניהול מיטבי של הקריירה, וליצור שינוי במסלול אשר יוביל בסופו של דבר לפתרון שאלות מהותיות כדון מה יקל עליי בתהליך חיפוש העבודה, כיצד נשתמש בכספים אשר קיבלנו כתוצאה מפיטורין וכו'.

מדרגות

תכנון קריירה באמצעות חברה מקצועית

כיום ישנן לא מעט חברות ייעוץ ארגוני אשר מתמחות בייעוץ ותכנון של קריירה, מתוך הבנה כי פחד וחשש עלולים להוביל את העובד לתחושות לא נעימות, ולעיתים לתקופת אבטלה לא מבוטלת. על כן, פנייה בעבור שירות כזה חייבת להתבצע מול חברה מקצועית, כאשר יש לשים לב לליווי האישי והמקצועי וזאת על מנת שהתהליך הזה יעבור בצורה הטובה והאיכותית ביותר, וזאת על מנת שתוכלו לדאוג לכך שרמת הביצועים המקצועית שלכם בעתיד תהיה הגבוהה והטובה ביותר. על כן, מהי החברה המובילה כיום? להלן הפרטים.

תכנון קריירה באמצעות חברת נופאר

חברת נופאר נחשבת כיום לאחת החברות המובילות בתחום של תכנון קריירה, וזאת לאור ניסיון של שנים ארוכות בתחום. באמצעות תכנון קריירה לחיים עם יורם, בעל תואר במדעי ההתנהגות ומתמחה בייעוץ ארגוני ובעל ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים כי לכל אורך תהליך התכנון תקבלו את המידע הטוב ביותר המותאם בעבורכם ובעבור הפוטנציאל שלכם, גם בעת סיטואציה לא פשוטה בה פוטרתם ממקום העבודה או שאתם חושבים על שינוי קריירה מהותי. לסיכום, אין עוררין על כך כי תכנון קריירה יעיל באמצעות חברה מקצועית יכולה להוביל אתכם לדרך חדשה וטובה יותר, כמו גם לטובת ארגונים אשר מעוניינים להעניק לעובדים שלהם את הכלים הטובים ביותר למיצוי הפוטנציאל בעבודה, כך שרמת הביצועים המקצועית תגדל לרמה הגבוהה והאיכותית ביותר. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר בכתובת https://www.nofar.org.il ולצאת לדרך חדשה, מעצימה ובעלת פוטנציאל.

תוכן עניינים