הר הכסף – כל מה שאתם באמת חייבים לדעת

הכסף מניע את העולם שלנו כבר מאות שנים שכן זו הדרך היחידה שיש לנו למדוד ולהעריך. אנחנו קמים בבוקר במטרה להרוויח כמה שיותר, נשארים שעות נוספות בעבודה כדי לקבל תלוש משכורת גדול יותר ובסופו של דבר גומרים את החידוש בלי כסף. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, מתקשים להאמין שיכול להיות שיש לכם חיסכון כלשהו שאתם לא יודעים עליו, כי הרי איך זה יכול להיות? אנחנו סופרים שקל לשקל ובסופו של דבר יש לנו כספים אבודים? זה הרי שייך לסיפורים של אחרים! עם זאת, חשוב שתדעו שבפועל זה לא מדויק שכן בפועל בהחלט יכול להיות שגם לכם יש סכום כסף מסוים ששוכב שם ומחכה לכם. זה יכול להיות חיסכון שהבוס הקודם עשה לכם וזו יכולה להיות איזו קרן פנסיה שבכלל שכחתם מקיומה. מה שבטוח זה שהגיע הזמן שתדעו על כל הכספים האבודים שלכם, כי רק כך תוכלו לקבל אותם ולהתחיל להשתמש בהם לצרכים המתאימים לכם ביותר.

הר הכסף

האם אדם שנפטר השאיר לכם חיסכון?

 

ההורים הלכו לעולמם וכבר ארגנתם וסידרתם את כל הירושה שהם הותירו לכם? אם כך, בהחלט יכול להיות שאתם טועים ושאתם לא לגמרי יודעים הכול. למעשה יש הרבה אנשים שלאורך שנים הפרישו כספים לקרנות שונות וחסכונות מגוונים אך לא סיפרו על כך לאיש. התוצאה היא שאותם אנשים הולכים לעולמם ובסופו של דבר הכספים נותנים וממתינים. חשבתם לרגע שהחברות השונות שבהן נמצאים אותם חסכונות ירוצו אחריכם ויעשו הכול כדי שתירשו את הכספים שמחכים לכם? כמובן שלא. לכן כדאי לכם להכיר את היוזמה העונה לכם הר הכסף, שכן זו הדרך היחידה לאתר כספים אבודים ולהתחלה חדשה. הר הכסף זו יוזמה שנולדה בדיוק מתוך ההבנה שלכולנו יש כספים ששמנו בצד, או שההורים שלנו שמו בצד, אך אין לנו מושג על קיומם. לכן, אם גם אתם רוצים שאחת ולתמיד כל הכסף שלכם באמת יגיע אליכם, אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל הר הכסף.

 

כמה מהר זה עובד?

 

חשבתם שלפנות אל הר הכסף זה אומר להגיש טפסים, לתת הרבה מאוד פרטים ולחכות חודשים ארוכים? אם כך, כדאי שתדעו שזה בכלל לא מדויק. בפועל הר הכסף עובד בדרך הרבה יותר יעילה ממה שנדמה לכם, אז למה שלא תנסו את זה? אתם יכולים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם גם אונליין, ואתם תתפלאו לגלות שלא מדובר על פרטים כל כך רגישים: שם, שם משפחה ומספר תעודת זהות. אם מדובר על חיסכון שאתם מנסים לאתר עבור אדם שנפטר – הרי שהפרטים שאתם משאירים צריכים להיות שלו, כולל תאריך פטירה. הר הכסף מצידו יעשה את הבירור בצורה הכי יעילה ומהירה שאפשר, כך שאין סיבה להתפלא אם תוך מספר ימי עבודה כבר תקבלו דוח מפורט. זה נכון, יש אנשים שיגלו שאין להם חסכונות ושאין להם כספים אבודים, אך יש גם הרבה מאוד אנשים שכן מצאו כך אלפי שקלים ואפילו יותר. אחרי שתקבלו את המידע מהר הכסף תוכלו לבחור מה אתם רוצים לעשות עם הסכומים השייכים לכם, אך מה שבטוח, הסכומים יחזרו אליכם. תוכלו להחליט שאתם פותחים חיסכון, יוצאים לטיול או עושים, אחרי שנים של ציפייה, את השיפוץ שעליו חלמתם. זה ממש לא משנה מה הייתם רוצים לעשות כי בכל מקרה ההחלטה היא שלכם, כי אסור לשכוח שכל הכסף מהר הכסף שנמצא עבורכם, שייך לכם.

 

תוכן עניינים