מחליפים מצברים לרכב במינימום זמן ומינימום עלויות

החלפת מצבר לרכב שלנו איננה חייבת להיות פעולה ארוכה ויקרה, זאת במידה ומשתמשים בשירותים של חברת לירון מצבים – החברה המובילה בתחום המצברים בישראל.

מצבר – החלק החשוב ביותר ברכב

המצבר הוא מרכיב מרכזי והמשמעותי ביותר מבין חלקיו השונים של הרכב. המצבר הוא הכוח המספק את האנרגיה החשמלית לכלי הרכב, כאשר בכוחו פועלים פנסי הרכב, האורות ומערכת השמע, והוא המופקד על הפעלתו של המצת, שדואג להתנעה של המכונית שלכם. לכן, מדי פעם יש לבצע החלפת מצבר כאשר הוא מתקלקל ולא ניתן להניע את הרכב או שזמן ההתנעה לוקח זמן רב. אין ספק כי רכישה של מצבר היא הוצאה חשובה ורבים תוהים והאם ניתן לחסוך בעלויות? המומחים של חברת לירון מצברים מסבירים את כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול.

מחליפים מצברים

במה תלויה החלפה של מצבר?

החלפה והתקנה של מצבר חדש עבור הרכב שלכם תלויה בפרמטרים רבים ושונים, והיא אינה אחידה בכל המקרים. ע"פ חברת לירון מצברים, המחירים של מצברים נעים בין 350 ל 1,000 שקלים ומעבר (למעבר לדף מחירון), תלוי מאוד בגודל, נפח וכוח הסוס של המצבר. על כן ממליצים בחברת לירן מצברים לרכוש מצבר שמגיע עם אחריות ארוכת טווח. הסיבה לכך היא שעצם הרכישה של המצבר לא מסתיימת בזה, אלא יש לבצע עבודות תחזוקה שוטפות אחת לתקופה וזאת על מנת להאריך את חייו של המצבר. בנוסף, תקופת אחריות ארוכה הכוללת בתוכה החזר פגיעות ותקלות שונות שהמצבר עלול לעבור בתקופת השימוש ע"י היצרן, מאפשרת לקבל "ראש שקט" כך שגם במידה וישנה תקלה אתם מכוסים מכל הכיוונים ואין ממה לדאוג.

החלפה של מצבר – לא חייבת להיות פעולה מסובכת

במידה ואתם אתם זקוקים להחלפת מצבר, אל תעשו זאת במהירות אלא עשו זאת בחוכמה, כך שתבצעו סקר שוק מקיף ויסודי אודות המחירים של המצבר, האיכות והמקצועיות שלו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות אשר מעניקות שירות של התקנה של מצבר, אבל החברה המובילה מכולן היא לירון מצברים. באמצעות לירון מצברים מחליפים מצברים לרכב במינימום זמן ומינימום עלויות זאת משום שבאמצעות לירון מצטברים ניתן לקבל שירות של החלפת מצב במהירות רבה ובמשך כל שעות היממה כמו גם לקבל את השירות עד הבית, מה שיגרום לכך שיתקבל חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות. אצל לירון מצברים תוכלו למצוא מגוון רחב של המותגים הבולטים והטובים ביותר הקיימים כיום בשוק המצברים, כך שתוכלו לבחור את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלהם והוא יותקן ע"י צוות המקצוענים של החברה אשר יבטיחו לכם איכות נסיעה משופרת, מצבר איכותי וחדש מהניילונית ובעיקר מתן אחראיות לתקופה ארוכה כך שתוכלו להיות בטוחים שגם במקרה של תקלה, יש מי שנמצא פה לשירותכם המלא.

תוכן עניינים